Google ve Facebook Reklam Yönetimi

reklam dönüşüm takip kodları

BulutPress web sitenizi oluşturduktan ve yayına aldıktan sonra google reklamları vermek ya da facebook reklamları vermek istiyorsanız dönüşüm takip kodlarını sitenize eklemelisiniz. Web sitenize takip kodları nasıl eklenir? Facebook üzerinde reklam veriyorsanız facebook dönüşüm kodları ekleme sayfamıza, google üzerinde reklam veriyorsanız google dönüşüm kodları ekleme sayfamıza bakınız. Google ve Facebook reklam yönetimi ayrı bir uzmanlık konusu ancak endişe etmeyin, size her aşamada rehberlik yapmaya devam edeceğiz.

Neden İyi Tasarım Daha İyi Pazarlama Sonuçları Getiriyor?

Pazarlama Verimini Artırmak İçin Daha İyi Web Tasarımının Önemi

İyi bir web tasarım, yalnızca güzel bir görüntüden fazlası; markalaşma ve pazarlama için çok önemli bir araç.

Web sitesi tasarımcıları olarak hepimiz görsel olarak doyurucu web sitelerinin önemini biliyoruz. Ancak aslında bu daha derin bi konu. İyi bir tasarım, yalnızca güzel bir görüntüden fazlası; markalaşma ve pazarlama için çok önemli bir araç.

Hadi, neden iyi bir tasarımın markalar için önemli olduğuna birlikte bakalım.

İlk İzlenim

Her şey bir ziyaretçinin web sitenizde gördüğü ilk şeyle başlar – renk, yazılar ve resimler. Bu elemanlar ziyaretçinize hangi mesajı veriyorlar? İletişim temiz ve düzenli mi yoksa karışık ve komplike mi? Ziyaretçi bu gördüklerinden hangi mesajı alıyorsa, iletişiminiz artık bu seyirde ilerleyecektir.

Web siteniz güzel tasarlanmış olmalı ki, ziyaretçileriniz gelecekte de geri dönüp bakabilsinler. Tasarımınızın içerikle ve verdiğiniz bilgilerle uyumlu olması gerekir. Anlaşılması ve alışması kolay olmalı.

Kalıcı Etki

şirekt pazarlama

Ziyeretçilerinizin, web sitenize şöyle bir göz gezdirdikten sonra, web sitenize bağlanmaları ve araştırmaları için bir sebebe ihtiyaçları var. Aynı zamanda şirketinizi veya markanızı araştırmak için de dikkatlerini çekecek bir şeyler olmalı. Bunu onlara verin. Onlara tasarımınız ve hatta markanızla ilgili sıradışı bir şeyler olduğunu gösterin. (Güzel görseller bunun için harika bir yoldur.)

Sadakat Yaratın

Bir tane ziyaretçi yakaladığınızda, tasarımınızı geliştirip onu geri çağırmak ve sadık bir ziyaretçi olmasını isteyeceksiniz. Mükemmel bir logo, etkileyici bir renk paleti ve anlaşılması kolay yazılar kullanmak bu hedefinize sizi kısa yoldan götürebilecek şeylerdir.

Ziyaretçilerinizin, tasarımınızı terk etmelerini engelleyecek bağlar kurmalısınız. Onların ilgili olabileceği çümleler ve resimler kullanarak bu sadakati sağlayabilirsiniz. Web sitenize baktıklarında kendilerini görmeliler (ya da görmek istediklerini).

Tanınabilir Olun

marka logo tasarım

Tasarım süreklilik kazanırsa, kullanıcıların sizi bulması kolaylaşır. Neredeyse bütün dünya o bilindik sarı “M” harfinin McDonald's'a ait olduğunu bilir. Siz de bu şekilde akıllara kazınacak bir proje geliştirmelisiniz.

Belirli bir stile bağlı kalın. Belirli bir renk paletine, yazı tipine, sese ve mesaja. Logonuz veya markanız her zaman temiz ve tasarımınızla bütünleşmiş olmalı.

Eğer kullanıcılar ne sunduğunuzu anlamıyorsa mükemmel bir görüntünün hiç önemi yoktur.

Stil Ve Karar Alma

İşler stil ve karar almaya geldiğinde en önemli hedef tutarlılık olmalıdır. Kimsiniz? Kim olmak istiyorsunuz? Kullanıcılar neden sizinle bağ kurmak istesinler? Tasarım sürecinde siz de bu soruları düşünüyorsanız, projenizle ilgili daha sağlıklı kararlar alabiliyorsunuz demektir.

Bu soruları tasarımla cevaplayın. Gördüklerinizi birleştirin ve bir tavır ortaya koyun. Sonra bunu web sitenize, mobil uygulamanıza, sosyal medya hesaplarınıza, somut materyallerinize ve diğer pazarlama elemanlarınıza yansıtın.

Kullanması Ve Bağlantı Kurması Kolay

müşteri website

Kullanıcıyla kurduğunuz bağlantıların kolay olması gerektiğini unutmayın. Tasarımınızın ve program altyapınızın kullanışlı olması da buna dahil – sitenizin hızlı yüklenmesi ve modern HTML teknolojilerini kullanıyor olmanız oldukça önemli.

Kullanımı kolay bir web sitesi kullanıcılarınızı size daha çok bağlar. Doyurucu tecrübeler yaşatmak insanların geri gelmelerine, hatta web sitenize sadık olmalarına yardımcı olur.

Bir Hikaye Yaratın

Tasarımınızın ve pazarlama planınızın bir kısmı, bir hikaye içermeli. Görseller, kullanıcılarla kolay hatırlayabilecekleri ve samimi bulacakları iletişimler kurmalı. Bu daha fazla kullanıcıya ulaşmanın çok etkili bir yoludur.

Bazen bir hikaye bulmak zor olabilir. Şirketinizde nasıl bir iş yürüttüğünüzü, markanızın veya asıl ürününüzün nasıl ortaya çıktığını düşünün.

Kullanıcı Eylemleri

navigasyon link

Son olarak, en iyi pazarlama sonuçları için, kullacılarınızı aktif olmaya itecek tasarımlar yapmalısınız. Bütün butonlar, bulması ve tıklaması kolay olmalı.

Navigasyon elemanlarınız ve talimatlarınız, kolay ve sade olmalı. Eğer kullanıcıların eylemlerini tamamlamakta zorluk çekiyorlarsa tasarımınız başarızsızdır.

Unutmayın, yaptığınız, söylediğiniz veya tasarladığınız her şey markanızın veya şirketinizin hikayesinin bir kısmıdır. İyi bir tasarım, iyi bir şirket demektir.

Müşterilerinize daha iyi tasarım ve seo hizmeti sunabilmek için, BulutPress'i keşfedin!